Motorola P165 UHF

Motorola P165 je profesionální přenosná 99 kanálová radiostanice pro pásmo UHF 435 – 480 MHz. Osmiznakový alfanumerický displej umožňuje zobrazit textový popis kanálových pozic. Vysílačka má tři čelní a dvě boční funkční tlačítka pro naprogramování až 10 volitelných funkcí.
Kód SKU: MDH03RDU9AA7AE
Volejte pro informace o ceně

Motorola P165 je profesionální přenosná 99 kanálová radiostanice pro pásmo UHF 435 – 480 MHz. Tato vysílačka může být používána na volně přístupných kmitočtech podle všeobecného oprávnění ČTÚ.

Osmiznakový alfanumerický displej umožňuje zobrazit textový popis kanálových pozic a  nastavení uživatelských funkcí v menu.

Vysílačka má tři čelní a dvě boční funkční tlačítka, která umožňují naprogramování až 10 volitelných funkcí podle potřeb uživatele. Tlačítka se šipkami slouží pro přepínání kanálových pozic.

Vysílací výkon radiostanice je volitelný ve dvou úrovních 1 a 4 W.

Radiostanice nabízí funkci utajovač hovorů (Scrabler), která umožňuje zkreslení hovoru pro nežádoucí posluchače tak, že hovoru není možno rozumět.

Standardně je radiostanice Motorola P165 dodávána s NiMH 1300 mAh baterií PMNN4081, nabíječem, krátkou UHF anténou, klipsem na opasek a návodem k použítí.

Soubor ke stažení: Katalogový list P165 a P185

Parametry
Rozměry 120 x 55 x 36 mm
Výkon 4 W
Počet kanálů 99
Hmotnost 395 g